Skip to main content

POLITYKA PRYWATNOŚCI

SocialShare oferuje zestaw narzędzi do zarządzania mediami społecznościowymi (dostępnych w planach Basic, Premium, Platinum i innych), które są dostępne za pośrednictwem naszych stron internetowych i aplikacji mobilnych. Narzędzia te umożliwiają połączenie wszystkich kont w mediach społecznościowych w celu łatwego dostępu i zarządzania za pośrednictwem jednej platformy internetowej. Za pośrednictwem tej platformy można zarządzać kampaniami w mediach społecznościowych, marketingowymi i reklamowymi, angażować odbiorców, planować i publikować wiadomości oraz analizować wyniki tych działań. Łącznie narzędzia te określamy mianem naszych „Usług”. Świadcząc Usługi, działamy jako usługodawca na rzecz użytkownika.

Wszelkie gromadzenie, wykorzystywanie i zarządzanie danymi osobowymi przez sieci społecznościowe, w tym Facebook, Instagram, Twitter i LinkedIn (zwane łącznie „sieciami społecznościowymi”) podlega ich odpowiednim politykom prywatności i warunkom. Korzystając z portali społecznościowych, użytkownik jest zobowiązany do przestrzegania ich polityk prywatności i warunków. Zalecamy dokładne zapoznanie się z ich polityką prywatności i warunkami, ponieważ SocialShare nie ponosi odpowiedzialności za sieci społecznościowe.

Nasze Usługi umożliwiają również dostosowanie i połączenie konta SocialShare z usługami stron trzecich („Usługi stron trzecich”), w tym za pośrednictwem aplikacji, do których można uzyskać dostęp w Katalogu aplikacji lub które mogą być dostępne za pośrednictwem naszej platformy. Gromadzenie danych użytkownika przez te strony trzecie podlega polityce prywatności i warunkom usług stron trzecich. Zalecamy dokładne zapoznanie się z ich polityką prywatności i warunkami, ponieważ SocialShare nie ponosi odpowiedzialności za usługi stron trzecich.

Zbierając, wykorzystując lub ujawniając informacje o osobach fizycznych za pośrednictwem Usług, w tym uzyskując wszelkie niezbędne zgody i przekazując wszelkie niezbędne powiadomienia, polegamy na użytkowniku w zakresie przestrzegania obowiązujących przepisów o ochronie prywatności. Jeśli otrzymamy jakiekolwiek pytania lub skargi dotyczące korzystania przez użytkownika z Usług, skierujemy prośbę o dalszą pomoc do użytkownika.

Nasze Usługi nie są przeznaczone do użytku przez dzieci i powinny być dostępne wyłącznie dla osób, które ukończyły 18 lat i korzystają z Usług w celach biznesowych.

JAKIE INFORMACJE GROMADZIMY?

Gromadzimy informacje o użytkowniku w zakresie niezbędnym do następujących działań:

Korzystanie z naszych usług
Podczas korzystania z naszych Usług gromadzimy następujące informacje:

Informacje o koncie:

  • Informacje kontaktowe i profilowe użytkownika, w tym imię i nazwisko, adres e-mail, nazwa organizacji i adres; preferencje użytkownika, takie jak język, strefa czasowa i rodzaje komunikacji, które użytkownik chciałby od nas otrzymywać; oraz wizerunek (jeśli użytkownik zdecyduje się go udostępnić). Możemy również uzyskać te informacje, jeśli użytkownik zdecyduje się skorzystać z usługi logowania społecznościowego, takiej jak Facebook Login, w celu utworzenia konta lub uzyskania do niego dostępu.
  • Informacje rozliczeniowe i inne informacje dotyczące płatności (jeśli użytkownik zarejestruje się w celu korzystania z płatnej usługi lub zakupi usługę strony trzeciej), w tym dane dotyczące metody płatności, takie jak numer karty kredytowej.
  • Nabyte od nas Usługi, w tym rodzaj planu, liczba członków zespołu i informacje o transakcjach związanych z Usługami.

Treść:

  • Informacje o profilu społecznościowym użytkownika w sieciach społecznościowych, które użytkownik zdecyduje się połączyć z Usługami. Na przykład informacje o profilu na Facebooku mogą obejmować nazwę użytkownika i zdjęcie profilowe.
  • Określona lokalizacja, taka jak adres, miasto lub miejsce (na przykład restauracja), jeśli użytkownik zdecyduje się udostępnić te informacje.
  • Wiadomości, posty, komentarze, obrazy, reklamy i inne materiały tworzone przez użytkownika i przesyłane do Usług; oraz informacje zbierane z sieci społecznościowych, z którymi użytkownik chce się połączyć i które są wyświetlane w naszych Usługach.
  • Treści wysyłane i otrzymywane przez użytkownika za pośrednictwem sieci społecznościowych mogą zawierać dane osobowe osób trzecich. Może to obejmować informacje takie jak: imiona i nazwiska, zdjęcia, wiek, płeć, położenie geograficzne, opinie, preferencje i numery telefonów, które są dostarczane lub publikowane przez użytkowników mediów społecznościowych.

Dzienniki, dane dotyczące użytkowania i pomocy technicznej:

  • Dane dziennika, które mogą obejmować adres IP użytkownika, adres strony internetowej odwiedzonej przed skorzystaniem z Usług, typ i ustawienia przeglądarki, informacje o urządzeniu (takie jak marka, model i system operacyjny), datę i godzinę korzystania z Usług, informacje o konfiguracji przeglądarki, preferencje językowe, unikalne identyfikatory i pliki cookie.
  • Dane dotyczące użytkowania i analizy, które mogą obejmować częstotliwość logowania oraz różne rodzaje aktywności podejmowanej przez użytkowników, takie jak często odwiedzane obszary Usług.
  • Ogólne informacje o lokalizacji, takie jak adres IP i region, w którym znajduje się użytkownik podczas logowania i korzystania z Usług, zgodnie z ustawieniami urządzenia użytkownika.
  • Pytania dotyczące obsługi klienta, problemy i ogólne opinie, które użytkownik zdecyduje się przekazać.

Ankiety, wydarzenia, marketing i inne działania
Ankiety, konkursy, wydarzenia (takie jak webinaria i wydarzenia osobiste) dla tych, których jesteśmy gospodarzem lub z którymi jesteśmy powiązani:

  • Informacje kontaktowe, takie jak imię i nazwisko, adres e-mail, numer telefonu, nazwa i adres organizacji.
  • Uczestnictwo, frekwencja, informacje zwrotne i opinie.
  • Ogólne informacje o organizacji użytkownika, które użytkownik zdecyduje się podać, takie jak roczne przychody firmy, liczba pracowników i branża. Możemy również korzystać z usług dostawców usług w celu uzyskania dodatkowych informacji biznesowych o organizacji użytkownika, takich jak nazwa prawna, wielkość i publicznie dostępne przychody, aby pomóc nam w oferowaniu usług odpowiednich do potrzeb organizacji użytkownika.

Inne interakcje:

  • Media społecznościowe: Wiadomości, posty i inne interakcje użytkownika z naszą marką i kontami w mediach społecznościowych.
  • Interakcje i analiza wiadomości e-mail: Informacje o tym, w jaki sposób użytkownik korzysta z naszych wiadomości e-mail, takie jak współczynniki otwieralności i klikalności wiadomości e-mail, czy link został kliknięty, które strony internetowe zostały odwiedzone po otwarciu wiadomości e-mail, rodzaj używanej przeglądarki i klientów poczty e-mail oraz ogólne informacje o lokalizacji (tj. kraju i regionie).
  • Telekonferencje, wideokonferencje i inne spotkania: Twoje preferencje, opinie i potrzeby biznesowe.
  • Dostęp do zasobów (np. filmów, białych ksiąg lub studiów przypadku) na naszej stronie internetowej: Twoje imię i nazwisko oraz dane kontaktowe, a także dane analityczne dotyczące zaangażowania, takie jak rodzaj i częstotliwość uzyskiwania dostępu do zasobów, ich przeglądania i pobierania.

Przeglądanie naszych witryn internetowych
Podczas przeglądania naszych witryn internetowych zbieramy informacje o użytkowniku w sposób opisany poniżej, z których część jest zbierana automatycznie:

  • Gdy użytkownik korzysta z funkcji zautomatyzowanego czatu (chatbotów), aby złożyć zapytanie, przekazać opinię lub złożyć inną prośbę, możemy gromadzić informacje o użytkowniku, takie jak imię i nazwisko oraz adres e-mail, konkretna opinia lub prośba oraz informacje związane z korzystaniem z naszych Usług.
  • SocialShare i nasi autoryzowani dostawcy usług wykorzystują pliki cookie i inne podobne technologie śledzenia na naszych stronach internetowych i w Usługach, w tym sygnały nawigacyjne w sieci Web, piksele i tokeny oprogramowania. Zostały one opisane w naszej Informacji o plikach cookie.
  • Zagregowane dane dotyczące korzystania z witryny, w tym dane z analizy formularzy (takie jak czas potrzebny na wypełnienie formularza), wskaźnik zaangażowania, powtórzenia sesji i ruchy myszy.

Gromadzimy informacje o użytkowniku w zakresie niezbędnym do następujących działań:

Korzystanie z naszych usług
Podczas korzystania z naszych Usług gromadzimy następujące informacje:

Informacje o koncie:

  • Informacje kontaktowe i profilowe użytkownika, w tym imię i nazwisko, adres e-mail, nazwa organizacji i adres; preferencje użytkownika, takie jak język, strefa czasowa i rodzaje komunikacji, które użytkownik chciałby od nas otrzymywać; oraz wizerunek (jeśli użytkownik zdecyduje się go udostępnić). Możemy również uzyskać te informacje, jeśli użytkownik zdecyduje się skorzystać z usługi logowania społecznościowego, takiej jak Facebook Login, w celu utworzenia konta lub uzyskania do niego dostępu.
  • Informacje rozliczeniowe i inne informacje dotyczące płatności (jeśli użytkownik zarejestruje się w celu korzystania z płatnej usługi lub zakupi usługę strony trzeciej), w tym dane dotyczące metody płatności, takie jak numer karty kredytowej.
  • Nabyte od nas Usługi, w tym rodzaj planu, liczba członków zespołu i informacje o transakcjach związanych z Usługami.

Treść:

  • Informacje o profilu społecznościowym użytkownika w sieciach społecznościowych, które użytkownik zdecyduje się połączyć z Usługami. Na przykład informacje o profilu na Facebooku mogą obejmować nazwę użytkownika i zdjęcie profilowe.
  • Określona lokalizacja, taka jak adres, miasto lub miejsce (na przykład restauracja), jeśli użytkownik zdecyduje się udostępnić te informacje.
  • Wiadomości, posty, komentarze, obrazy, reklamy i inne materiały tworzone przez użytkownika i przesyłane do Usług; oraz informacje zbierane z sieci społecznościowych, z którymi użytkownik chce się połączyć i które są wyświetlane w naszych Usługach.
  • Treści wysyłane i otrzymywane przez użytkownika za pośrednictwem sieci społecznościowych mogą zawierać dane osobowe osób trzecich. Może to obejmować informacje takie jak: imiona i nazwiska, zdjęcia, wiek, płeć, położenie geograficzne, opinie, preferencje i numery telefonów, które są dostarczane lub publikowane przez użytkowników mediów społecznościowych.

Dzienniki, dane dotyczące użytkowania i pomocy technicznej:

  • Dane dziennika, które mogą obejmować adres IP użytkownika, adres strony internetowej odwiedzonej przed skorzystaniem z Usług, typ i ustawienia przeglądarki, informacje o urządzeniu (takie jak marka, model i system operacyjny), datę i godzinę korzystania z Usług, informacje o konfiguracji przeglądarki, preferencje językowe, unikalne identyfikatory i pliki cookie.
  • Dane dotyczące użytkowania i analizy, które mogą obejmować częstotliwość logowania oraz różne rodzaje aktywności podejmowanej przez użytkowników, takie jak często odwiedzane obszary Usług.
  • Ogólne informacje o lokalizacji, takie jak adres IP i region, w którym znajduje się użytkownik podczas logowania i korzystania z Usług, zgodnie z ustawieniami urządzenia użytkownika.
  • Pytania dotyczące obsługi klienta, problemy i ogólne opinie, które użytkownik zdecyduje się przekazać.

Ankiety, wydarzenia, marketing i inne działania
Ankiety, konkursy, wydarzenia (takie jak seminaria internetowe i wydarzenia osobiste) dla tych, których jesteśmy gospodarzem lub z którymi jesteśmy powiązani:

  • Informacje kontaktowe, takie jak imię i nazwisko, adres e-mail, numer telefonu, nazwa i adres organizacji.
  • Uczestnictwo, frekwencja, informacje zwrotne i opinie.
  • Ogólne informacje o organizacji użytkownika, które użytkownik zdecyduje się podać, takie jak roczne przychody firmy, liczba pracowników i branża. Możemy również korzystać z usług dostawców usług w celu uzyskania dodatkowych informacji biznesowych o organizacji użytkownika, takich jak nazwa prawna, wielkość i publicznie dostępne przychody, aby pomóc nam w oferowaniu usług odpowiednich do potrzeb organizacji użytkownika.

Inne interakcje:

  • Media społecznościowe: Wiadomości, posty i inne interakcje użytkownika z naszą marką i kontami w mediach społecznościowych.
  • Interakcje i analiza wiadomości e-mail: Informacje o tym, w jaki sposób użytkownik korzysta z naszych wiadomości e-mail, takie jak współczynniki otwieralności i klikalności wiadomości e-mail, czy link został kliknięty, które strony internetowe zostały odwiedzone po otwarciu wiadomości e-mail, rodzaj używanej przeglądarki i klientów poczty e-mail oraz ogólne informacje o lokalizacji (tj. kraju i regionie).
  • Telekonferencje, wideokonferencje i inne spotkania: Twoje preferencje, opinie i potrzeby biznesowe.
  • Dostęp do zasobów (np. filmów, białych ksiąg lub studiów przypadku) na naszej stronie internetowej: Twoje imię i nazwisko oraz dane kontaktowe, a także dane analityczne dotyczące zaangażowania, takie jak rodzaj i częstotliwość uzyskiwania dostępu do zasobów, ich przeglądania i pobierania.

Przeglądanie naszych witryn internetowych
Podczas przeglądania naszych witryn internetowych zbieramy informacje o użytkowniku w sposób opisany poniżej, z których część jest zbierana automatycznie:

  • Gdy użytkownik korzysta z funkcji zautomatyzowanego czatu (chatbotów), aby złożyć zapytanie, przekazać opinię lub złożyć inną prośbę, możemy gromadzić informacje o użytkowniku, takie jak imię i nazwisko oraz adres e-mail, konkretna opinia lub prośba oraz informacje związane z korzystaniem z naszych Usług.
  • SocialShare i nasi autoryzowani dostawcy usług wykorzystują pliki cookie i inne podobne technologie śledzenia na naszych stronach internetowych i w Usługach, w tym sygnały nawigacyjne w sieci Web, piksele i tokeny oprogramowania. Zostały one opisane w naszej Informacji o plikach cookie.
  • Zagregowane dane dotyczące korzystania z witryny, w tym dane z analizy formularzy (takie jak czas potrzebny na wypełnienie formularza), wskaźnik zaangażowania, powtórzenia sesji i ruchy myszy.

JAK WYKORZYSTUJEMY INFORMACJE O UŻYTKOWNIKU?

Wykorzystujemy informacje o użytkowniku do celów opisanych poniżej:

Świadczenie i zabezpieczanie naszych Usług

  • Musimy identyfikować i uwierzytelniać naszych użytkowników, aby zapewnić na przykład, że tylko autoryzowani użytkownicy mogą korzystać z Usług dla swojej organizacji i wprowadzać zmiany na swoich kontach.
  • Używamy informacji podanych przez użytkownika podczas rejestracji w celu założenia konta, przetwarzania płatności, kontaktowania się z użytkownikiem w sprawie Usług i zarządzania kontem użytkownika.
  • Używamy danych kontaktowych użytkownika i informacji związanych z jego żądaniem, aby odpowiadać na jego zapytania, zarządzać naszą umową z użytkownikiem, odpowiadać na jego pytania i żądania oraz wysyłać mu aktualizacje i informacje o Usługach.
  • Używamy logowania i innych danych, takich jak ogólne informacje o lokalizacji – na przykład adres IP przeglądarki lub urządzenia użytkownika, aby pomóc nam w zarządzaniu wydajnością, bezpieczeństwem i zgodnością Usług.
  • W przypadku, gdy użytkownik zdecydował się udostępnić informacje o swojej lokalizacji, wykorzystujemy te informacje w celu zapewnienia funkcji opartych na lokalizacji, takich jak umożliwienie udostępniania lokalizacji w postach w sieciach społecznościowych, które obsługują tę funkcję, oraz w celu korzystania z wszelkich funkcji, które opierają się na informacjach o lokalizacji.
  • Analizujemy informacje o użytkowaniu, opinie użytkowników, zapytania do pomocy technicznej i odpowiedzi na ankiety, aby zidentyfikować problemy i pomóc nam zrozumieć, w jaki sposób użytkownicy korzystają z Usług, abyśmy mogli wprowadzać ulepszenia w naszych Usługach.
  • Korzystamy z Treści, informacji wysyłanych i otrzymywanych przez użytkownika za pośrednictwem Portali społecznościowych oraz innych informacji pochodzących z tych Portali społecznościowych (takich jak wiadomości, posty, komentarze, obrazy, reklamy i inne materiały tworzone przez użytkownika i przesyłane do Usług) w celu świadczenia Usług.

Komunikacja z użytkownikiem
W stosownych przypadkach wykorzystujemy dane kontaktowe użytkownika w celu przesyłania mu informacji o naszych Usługach, wydarzeniach, komunikacji marketingowej (zgodnie z preferencjami użytkownika – patrz „Marketingowe wiadomości e-mail, reklamy i przeglądanie witryny internetowej” poniżej) oraz ofertach pracy.

Korzystamy ze statystyk dotyczących wiadomości e-mail, takich jak wskaźnik otwarć, aby ocenić skuteczność naszej komunikacji i wprowadzić do niej ulepszenia. Korzystamy również z analiz zaangażowania, aby lepiej zrozumieć potrzeby użytkowników, dzięki czemu możemy dostarczać informacje i usługi, które będą dla nich bardziej odpowiednie.

Ulepszanie naszych stron internetowych i aplikacji

Używamy informacji o użytkowniku, aby pomóc nam zrozumieć wzorce użytkowania i inne działania w naszych witrynach internetowych i aplikacjach, abyśmy mogli diagnozować problemy i wprowadzać ulepszenia, w tym zwiększać użyteczność i bezpieczeństwo. Używamy również oprogramowania do personalizacji witryn internetowych, aby pomóc nam w prezentowaniu na naszych stronach internetowych informacji, które mogą być bardziej odpowiednie dla użytkownika, takich jak wyświetlanie zasobów odpowiednich dla branży lub wielkości organizacji.

Jeśli użytkownik zdecyduje się przekazać informacje o sobie, korzystaniu z usług mediów społecznościowych i inne informacje zwrotne podczas rozmów telefonicznych i innych interakcji z naszymi zespołami obsługi klienta i sprzedaży, możemy wykorzystywać, monitorować i rejestrować te informacje w celach szkoleniowych, w celu usprawnienia naszych wewnętrznych procesów sprzedaży i marketingu oraz w celu ulepszenia naszych Usług.

JAKIE SĄ PRAWA UŻYTKOWNIKA W ODNIESIENIU DO INFORMACJI O NIM?

Informacje o usługach
Korzystając z naszych Usług, użytkownik może uzyskać dostęp, zaktualizować lub poprawić większość informacji o swoim Koncie, logując się na swoje konto w celu edycji swojego profilu lub rekordu organizacji.

W przypadku próśb, których nie można zrealizować poprzez zalogowanie się na konto użytkownika, takich jak dostęp do dodatkowych informacji lub usunięcie informacji o użytkowniku, prosimy o przesłanie wiadomości e-mail do naszego zespołu ds. prywatności. Należy pamiętać, że możemy być zmuszeni do przechowywania pewnych informacji o użytkowniku tak długo, jak długo użytkownik utrzymuje konto w naszych Usługach, w celu świadczenia mu naszych Usług, do celów prowadzenia dokumentacji, do przetwarzania płatności, do wypełniania naszych zobowiązań prawnych i regulacyjnych, do rozstrzygania sporów lub do egzekwowania obowiązujących warunków świadczenia usług lub innej umowy zawartej między użytkownikiem (lub jego organizacją) a SocialShare („Warunki świadczenia usług”).

Wnioski o dostęp, poprawienie, aktualizację lub usunięcie informacji użytkownika mogą być składane na piśmie do naszego zespołu ds. prywatności i będą rozpatrywane w ciągu trzydziestu (30) dni, chyba że są one wyjątkowo obszerne lub złożone, w którym to przypadku poinformujemy użytkownika o przewidywanym terminie rozpatrzenia wniosku.

Jeśli użytkownik upoważnił nas do uzyskania dostępu do jego konta w serwisie społecznościowym w celu świadczenia Usług, może w dowolnym momencie cofnąć ten dostęp. Na przykład, jeśli użytkownik upoważnił nas do uzyskiwania dostępu do jego danych za pośrednictwem usług API YouTube, oprócz naszej zwykłej procedury usuwania przechowywanych danych, użytkownik może cofnąć nam dostęp do swoich danych za pośrednictwem witryny Google security settings page, umieszczony tutaj.

Możesz skontaktować się z naszym zespołem pomocy technicznej w sprawie innych ogólnych zapytań dotyczących Twojego konta, korzystając z preferowanej metody wymienionej tutaj.

Marketingowe wiadomości e-mail, reklamy i przeglądanie stron internetowych
W przypadku komunikacji marketingowej możesz zrezygnować z komunikacji marketingowej wysyłanej przez SocialShare, wchodząc na naszą stronę zarządzania preferencjami, klikając link rezygnacji z subskrypcji w otrzymanej wiadomości marketingowej lub wypełniając formularz rezygnacji z subskrypcji. Należy pamiętać, że jeśli jesteś użytkownikiem SocialSh, rezygnacja z subskrypcji komunikacji marketingowej nie wpłynie na wiadomości e-mail SocialShare generowane przez produkty i wysyłane w związku z korzystaniem z naszych Usług.

SocialShare uczestniczy w reklamach opartych na zainteresowaniach (w przypadku, gdy użytkownik odwiedził nasze strony internetowe lub inną stronę internetową, która umożliwia nam wyświetlanie reklam związanych z naszymi Usługami). Network Advertising Initiative opracowała narzędzie, które może pomóc w zrozumieniu, które strony trzecie obecnie włączyły pliki cookie dla Twojej przeglądarki i jak zrezygnować z tych plików cookie. Aby uzyskać więcej informacji i zrezygnować z reklam opartych na zainteresowaniach, można odwiedzić tę stronę. Aby uzyskać więcej informacji na temat rezygnacji z marketingowych plików cookie, zapoznaj się z naszą Informacją o plikach cookie.

KTO MA DOSTĘP DO DANYCH UŻYTKOWNIKA?

SocialShare nie wypożycza ani nie sprzedaje informacji o użytkowniku. Ograniczamy dostęp do danych użytkownika do upoważnionych pracowników i nie udostępniamy ich stronom trzecim, z wyjątkiem okoliczności wyjaśnionych poniżej.

Pracownicy i autoryzowani wykonawcy
Nasi pracownicy i autoryzowani wykonawcy mogą potrzebować dostępu do informacji o użytkowniku, gdy potrzebują tych informacji do wykonywania swojej pracy. Na przykład przedstawiciel działu obsługi klienta będzie potrzebował dostępu do konta użytkownika w celu potwierdzenia jego tożsamości i udzielenia odpowiedzi na pytanie lub prośbę; nasz zespół ds. komunikacji e-mail będzie potrzebował dostępu do danych kontaktowych użytkownika w celu zapewnienia, że informacje te są wysyłane prawidłowo, a wszelkie prośby o anulowanie subskrypcji są odpowiednio zarządzane; a nasz personel ds. bezpieczeństwa będzie musiał przejrzeć informacje w celu zbadania prób ataków typu „odmowa usługi”, nieuczciwej aktywności na koncie lub innych prób naruszenia Usług.

Wszyscy nasi pracownicy i kontrahenci są zobowiązani do zachowania poufności i ochrony danych osobowych użytkowników.

Dostawcy usług, autoryzowani sprzedawcy i partnerzy

Będziemy udostępniać ograniczone informacje o użytkowniku autoryzowanym dostawcom usług, z których korzystamy w celu świadczenia usług marketingowych, komunikowania się z użytkownikiem, zarządzania naszą bazą danych klientów, świadczenia profesjonalnych usług oraz świadczenia Usług i zarządzania nimi (w tym hostingu centrów danych, zabezpieczania naszych Usług i przetwarzania płatności).

Ograniczamy liczbę dostawców usług, którzy mogą przetwarzać Treści użytkownika w celu wspierania nas w świadczeniu Usług. Dostawców tych określamy mianem „podprzetwarzających” i są oni wymienieni na tej stronie.

W przypadku, gdy użytkownik zakupił usługę od autoryzowanego sprzedawcy lub partnera, możemy przekazywać informacje o użytkowniku (i otrzymywać informacje o użytkowniku od) sprzedawcy lub partnerowi w zakresie niezbędnym do wspierania korzystania przez użytkownika z zakupionej usługi.

Udostępniając informacje użytkownika dowolnym z powyższych usługodawców, odsprzedawców i partnerów, zapewniamy, że zgadzają się oni na zobowiązania zgodne z niniejszą Polityką prywatności i wszelkimi innymi odpowiednimi środkami poufności i bezpieczeństwa oraz wykorzystują informacje użytkownika wyłącznie w celu realizacji Usług i żądań użytkownika.

Możemy również uczestniczyć w wydarzeniach marketingowych (np. wirtualnych konferencjach, webinariach i udostępniać zasoby) i prowadzić je wraz ze sponsorami i innymi organizacjami. W przypadku, gdy sponsorzy lub inne organizacje chcą gromadzić informacje o użytkowniku do swoich celów marketingowych, chociaż możemy to ułatwić (np. informacje mogą być gromadzone na tym samym formularzu rejestracyjnym), będą to robić niezależnie w ramach własnych zasad. Poinformujemy użytkownika i zapewnimy mu możliwość udostępnienia swoich danych sponsorom lub innym organizacjom do takich celów, podczas rejestracji lub w trakcie wydarzenia.

Portale społecznościowe i usługi innych firm
Jeśli użytkownik korzysta z naszych Usług i zdecydował się połączyć swoje sieci społecznościowe z Usługami lub jeśli upoważnił usługę strony trzeciej do uzyskania dostępu do swojego konta, wyraża zgodę na przekazywanie informacji o sobie sieciom społecznościowym i usługom stron trzecich zgodnie z ich odpowiednimi warunkami i polityką prywatności. Na przykład, jeśli użytkownik zdecyduje się połączyć swoje konto YouTube z Usługami, połączenie to korzysta z usług API YouTube, a Polityka prywatności Google (znajdująca się tutaj) będzie miała zastosowanie do użytkownika.

Organizacje klientów
W przypadku, gdy pracodawca lub podmiot zakupił Usługi w imieniu użytkownika, możemy ujawnić informacje o użytkowniku, takie jak imię i nazwisko oraz adres e-mail, a także niektóre informacje o użytkowaniu, w tym informacje o tym, czy użytkownik zalogował się do Usługi, częstotliwość logowania, czas spędzony na korzystaniu z Usług oraz zapisy i ukończenie kursów SocialShare Academy, aby pomóc pracodawcy lub podmiotowi w zarządzaniu korzystaniem z Usług i maksymalizacji ich wartości.

Podmioty sukcesyjne i stowarzyszone
Możemy udostępniać informacje o użytkowniku podmiotom stowarzyszonym i zależnym kontrolowanym przez SocialShare, które będą chronić informacje użytkownika w sposób zgodny z niniejszą Polityką prywatności oraz, w stosownych przypadkach, zgodnie z polityką prywatności właściwą dla danego podmiotu.

Możemy również ujawnić dane użytkownika w ramach transakcji korporacyjnej, takiej jak fuzja lub sprzedaż aktywów. W takim przypadku poinformujemy takie podmioty o wymogu postępowania z danymi użytkownika zgodnie z niniejszą Polityką prywatności lub poinformujemy użytkownika, że jest objęty nową polityką prywatności.

Organy ścigania, agencje rządowe i profesjonalni doradcy

Możemy być zmuszeni do ujawnienia informacji o użytkowniku, jeśli uważamy, że jest to uzasadnione w celu zachowania zgodności z prawem lub regulacjami, lub jeśli jesteśmy do tego prawnie zobowiązani w inny sposób, na przykład w odpowiedzi na nakaz sądowy lub proces prawny, lub w celu ustanowienia, ochrony lub wykonania naszych praw lub obrony przed roszczeniami lub żądaniami prawnymi. W przypadku rządowych wniosków o dostęp do danych dotyczących użytkownika lub jego organizacji, najpierw podejmiemy próbę przekierowania wniosku do użytkownika i/lub najpierw podejmiemy próbę powiadomienia użytkownika, chyba że jest to prawnie zabronione.

Ponadto możemy ujawnić informacje o użytkowniku, jeśli uważamy, że jest to konieczne do zbadania, zapobiegania lub podjęcia działań: (a) przeciwko nielegalnym działaniom, oszustwom, sytuacjom związanym z potencjalnymi zagrożeniami dla naszych praw lub własności (lub praw lub własności osób korzystających z naszych Usług) lub w celu ochrony bezpieczeństwa osobistego jakiejkolwiek osoby; lub (b) w odniesieniu do sytuacji związanych z bezpieczeństwem naszych Usług, nadużywaniem infrastruktury Usług lub ogólnie Internetu (takich jak masowe wysyłanie spamu lub ataki typu „odmowa usługi”).

Korzystamy również z usług profesjonalnych doradców, w tym prawników i księgowych, i możemy być zobowiązani do ujawnienia informacji o użytkowniku w przypadku angażowania ich do świadczenia usług oraz w razie konieczności przeprowadzenia audytów, kontroli finansowych i innych kontroli regulacyjnych.

JAKIE MIĘDZYNARODOWE TRANSFERY DANYCH MAJĄ MIEJSCE W SOCIALSHARE?

Zgodnie z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych (RODO) i innymi przepisami o ochronie danych, informacje o użytkowniku mogą być przekazywane z jego regionu do innych regionów tylko wtedy, gdy spełnione są określone wymagania. Na przykład, zgodnie z RODO, informacje o użytkowniku mogą być przekazywane z Europejskiego Obszaru Gospodarczego (EOG) poza EOG, jeśli istnieją odpowiednie zabezpieczenia danych. Nasze Usługi są zarządzane przez siedzibę SocialShare w Polsce. Ponieważ Komisja Europejska uważa Kanadę za kraj zapewniający odpowiednią ochronę danych, informacje o użytkowniku mogą być przekazywane z EOG do Polski.

SocialShare korzysta również z usług zewnętrznych dostawców usług, takich jak dostawcy zarządzanego hostingu, podmioty przetwarzające karty kredytowe i partnerzy technologiczni w celu zapewnienia oprogramowania, sieci, infrastruktury i innych usług wymaganych do obsługi Usług. Ci zewnętrzni dostawcy mogą przetwarzać lub przechowywać dane osobowe na serwerach poza EOG, Wielką Brytanią i Szwajcarią, w tym w Polsce lub Stanach Zjednoczonych. Polegamy na zasadzie adekwatności (w przypadku wysyłki do Polski) i standardowych klauzulach umownych (w przypadku wysyłki do USA lub dalej do innych krajów), aby zapewnić, że informacje o użytkowniku są przekazywane zgodnie z prawem UE. W takim przypadku wdrożyliśmy dodatkowe środki opisane w sekcji „Jak chronimy dane użytkownika?”.

Zewnętrzni dostawcy usług, z których korzystamy, aby pomóc nam w świadczeniu Usług i którzy przetwarzają Treści użytkownika, są określani jako „podprzetwarzający” i są wymienieni na tej stronie.

Ze względu na swój charakter, dane z mediów społecznościowych mogą być udostępniane ludziom na całym świecie. Sieci społecznościowe i usługi stron trzecich, które użytkownik zdecyduje się zintegrować z naszymi Usługami, mogą gromadzić, przechowywać i przetwarzać informacje użytkownika z różnych lokalizacji na całym świecie zgodnie z ich własnymi warunkami i politykami prywatności.

JAK CHRONIMY DANE UŻYTKOWNIKA?

SocialShare utrzymuje standardowe zabezpieczenia branżowe w celu ochrony informacji użytkownika. Obejmuje to zapewnienie naszym pracownikom odpowiedniego szkolenia w zakresie bezpieczeństwa i prywatności oraz wytycznych, aby byli świadomi środków, które muszą wdrożyć w celu ochrony informacji użytkownika.

Kontrola dostępu ma na celu ograniczenie dostępu do informacji użytkownika do osób, które potrzebują ich do wykonywania swojej pracy. Na przykład informacje o użytkowniku mogą być przekazywane naszym specjalistom ds. obsługi klienta w celu udzielenia mu pomocy w zakresie jego żądań. Osoby, które mogą przetwarzać dane użytkownika, muszą przestrzegać zobowiązań dotyczących poufności.

JAK DŁUGO PRZECHOWUJEMY DANE UŻYTKOWNIKA?

Zasadniczo SocialShare nie przechowuje na stałe Treści z portali społecznościowych. Raczej, gdy użytkownik loguje się do Usług, pobieramy dane z portali społecznościowych w czasie rzeczywistym, tak aby były one wyświetlane na platformie do przeglądania podczas sesji użytkownika. Przechowujemy inne Treści tworzone przez użytkownika (takie jak wersje robocze Treści do opublikowania w sieciach społecznościowych), aby użytkownik mógł łatwo uzyskać dostęp do tych materiałów w Usługach. Wiadomości w skrzynce odbiorczej są przechowywane przez 6 tygodni, aby umożliwić użytkownikowi podjęcie wszelkich wymaganych działań, takich jak odpowiadanie na wiadomości. Produkty analityczne SocialShare, takie jak Analytics i Insights, będą przechowywać wzmianki związane z naszymi klientami od odbiorców mediów społecznościowych przez okres do 25 miesięcy, aby umożliwić naszym klientom przeprowadzanie trendów i analiz (patrz na przykład biblioteka SocialShare Metrics).

Zagregowane dane są wykorzystywane przez SocialShare do analizy, ulepszania produktów i rozwiązywania problemów. W niektórych przypadkach Treści mogą nadal istnieć w sieciach społecznościowych, nawet po usunięciu ich z naszych Usług przez użytkownika lub przez nas, a użytkownik będzie musiał skontaktować się bezpośrednio z odpowiednią siecią społecznościową, jeśli chce usunąć te Treści.

Przechowujemy dane użytkownika tak długo, jak jest to wymagane do świadczenia Usług żądanych przez użytkownika, do celów prowadzenia dokumentacji, w celu wypełnienia naszych zobowiązań prawnych, rozstrzygania sporów i egzekwowania warunków Usług. Po tym, jak przechowywanie informacji o użytkowniku nie będzie już konieczne, lub w inny sposób na żądanie użytkownika, usuniemy je w bezpieczny sposób lub zanonimizujemy.

ROLE SOCIALSHARE W RAMACH PRZEPISÓW O OCHRONIE DANYCH OSOBOWYCH I MEKSYKU

W zależności od sytuacji i rodzaju danych, SocialShare może działać jako administrator danych lub podmiot przetwarzający dane.

SocialShare jako administrator danych
SocialShare działa jako administrator danych, gdy:

Zbieranie informacji od użytkownika w celu skonfigurowania konta SocialShare i administrowania nim (na przykład informacji o koncie, takich jak imię i nazwisko oraz adres e-mail);
Monitorowanie informacji o użytkowaniu naszej strony internetowej;
Zarządzanie danymi kontaktowymi i innymi powiązanymi informacjami w celu wysyłania użytkownikowi informacji marketingowych, usług i innych komunikatów;
udzielanie odpowiedzi na zapytania dotyczące wsparcia lub ogólne; oraz
rekrutacja osób na stanowiska pracy.

Podstawy prawne przetwarzania, gdy SocialShare jest administratorem danych

Podstawy prawne przetwarzania informacji o użytkowniku obejmują:

Twoją zgodę (na przykład, gdy podałeś swoje dane, aby zarejestrować konto lub wziąć udział w webinarium; lub podałeś swoją historię zatrudnienia podczas ubiegania się o pracę). W przypadku, gdy przetwarzanie danych osobowych opiera się na zgodzie użytkownika, ma on prawo wycofać swoją zgodę w dowolnym momencie.
Jest to konieczne do wykonania umowy (na przykład, możemy potrzebować informacji o użytkowniku w celu wypełnienia naszych zobowiązań do świadczenia Usług na rzecz użytkownika zgodnie z warunkami dotyczącymi nabytych przez niego Usług).
Uzasadniony interes (na przykład w celu świadczenia, utrzymywania i ulepszania Usług dla użytkownika, utrzymania bezpieczeństwa Usług oraz przyciągania nowych klientów w celu utrzymania popytu na Usługi, z których wszystkie zostały opisane w sekcji „Jak wykorzystujemy informacje o użytkowniku?” powyżej).
W niektórych przypadkach możemy być prawnie zobowiązani do przetwarzania danych osobowych użytkownika w celu zachowania zgodności z odpowiednimi przepisami prawa (na przykład przetwarzanie informacji o wynagrodzeniach i podatkach w celu zachowania zgodności z odpowiednimi przepisami dotyczącymi zatrudnienia i podatków); lub przetwarzanie jest niezbędne do ochrony żywotnych interesów użytkownika lub innej osoby (na przykład uzyskiwanie informacji związanych ze zdrowiem w nagłych przypadkach medycznych).

Prawa użytkownika, gdy SocialShare jest administratorem danych

Tam, gdzie SocialShare działa jako administrator danych, określiliśmy pewne prawa w sekcji „Jakie są Twoje prawa dotyczące informacji o Tobie?”.

Ponadto użytkownikowi mogą przysługiwać następujące prawa:

Prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania: użytkownik może zażądać, aby SocialShare zaprzestał przetwarzania informacji o użytkowniku (na przykład w celu zaprzestania wysyłania wiadomości marketingowych).
Prawo do ograniczenia przetwarzania: użytkownik może zażądać, abyśmy ograniczyli przetwarzanie informacji na jego temat (na przykład, jeśli uważa, że informacje te są niedokładne).
Prawo do przenoszenia danych: użytkownik może zażądać, abyśmy przekazali mu informacje, które SocialShare posiada na jego temat, w ustrukturyzowanym, nadającym się do odczytu maszynowego i powszechnie używanym formacie, a także może zażądać, abyśmy przekazali te informacje innemu administratorowi danych.
Jeśli chcesz uzyskać pomoc w sprawie któregokolwiek z powyższych żądań, wyślij e-mail do naszego zespołu ds. prywatności ze szczegółami swojego żądania, abyśmy mogli rozważyć, w jaki sposób możemy Ci pomóc.

SocialShare jako podmiot przetwarzający dane
W przypadku korzystania z naszych Usług i podejmowania decyzji dotyczących danych osobowych przetwarzanych w ramach Usług (w tym wyboru kont sieci społecznościowych, które użytkownik chce połączyć z Usługami, lub przesyłania i korzystania z Treści), użytkownik działa jako administrator danych, a SocialShare działa jako podmiot przetwarzający dane.

Istnieją pewne obowiązki wynikające z RODO, które użytkownik ma jako administrator danych, w tym odpowiedzialność za zarządzanie Treścią w Usługach. Jako podmiot przetwarzający dane, SocialShare będzie uzyskiwać dostęp do Treści i przetwarzać je wyłącznie w celu świadczenia Usług zgodnie z instrukcjami użytkownika (które użytkownik przekazuje za pośrednictwem Usług), Warunkami świadczenia usług, warunkami sieci społecznościowych i obowiązującymi przepisami prawa. W ramach świadczenia Usług możemy przetwarzać Treści w celu dalszego ulepszania Usług, np. zwiększania ich użyteczności i opracowywania nowych funkcji.

Jeśli użytkownik, jako administrator danych, wymaga od SocialShare wyrażenia zgody na wymogi ochrony danych zgodnie z art. 28 RODO, SocialShare udostępnia dodatek dotyczący przetwarzania danych, który spełnia te wymogi. Prosimy o przesłanie e-mailem danych klienta (nazwa organizacji i informacje o planie) wraz z wnioskiem do naszego zespołu ds. prywatności.

Jeśli użytkownik korzysta z Usług jako upoważniony użytkownik klienta SocialShare (niezależnie od tego, czy klient ten jest pracodawcą, inną organizacją czy osobą fizyczną), klient ten określa własne zasady (jeśli istnieją) dotyczące przechowywania, dostępu, modyfikacji, usuwania, udostępniania i przechowywania danych osobowych i Treści, które mogą mieć zastosowanie do korzystania z Usług przez użytkownika. Prosimy o zapoznanie się z zasadami i ustawieniami obowiązującymi u danego klienta.

INTERFEJS API GOOGLE

SocialShare korzysta z usług Google Application Programming Interface (API), aby włączyć funkcję autoryzacji użytkownika w celu uzyskania dostępu do platformy SocialShare.

Tylko użytkowanie społecznościowe i przesyłanie informacji otrzymanych z interfejsów API Google do dowolnej innej aplikacji będzie zgodne z Polityką dotyczącą danych użytkownika usług Google API , w tym wymaganiami dotyczącymi ograniczonego użytkowania.

Twoje dane Google są wykorzystywane przez programistów naszego systemu do udostępniania i ulepszania funkcji dostępnych dla użytkownika, które są istotne dla jego wygody. Polityki i procedury SocialShare definiują wymagania, które zabraniają nieuprawnionego wykorzystania danych w ramach platformy.

ZMIANY W NINIEJSZEJ POLITYCE PRYWATNOŚCI

Możemy wprowadzić zmiany do niniejszej polityki prywatności w dowolnym momencie, aby odzwierciedlić aktualizacje naszych Usług, obowiązujące przepisy prawa i inne czynniki. Jeśli wprowadzimy jakiekolwiek istotne zmiany, zamieścimy wyraźne powiadomienie na tej stronie internetowej i/lub w naszych Usługach, ale zachęcamy do bycia na bieżąco poprzez okresowe przeglądanie niniejszej polityki.

JAK SIĘ Z NAMI SKONTAKTOWAĆ

W przypadku jakichkolwiek pytań, wątpliwości lub opinii prosimy o kontakt e-mailowy z naszym zespołem ds. prywatności i specjalistą ds. prywatności/ochrony danych.

Jeśli nie będziemy w stanie rozwiać Twoich wątpliwości, masz również prawo skontaktować się z lokalnym organem ochrony danych.